سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

آیت‌الله جنتی: افراد متمکن به مردم کمک کنند| قوای سه‌گانه برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند

  • کد خبر: ۱۵۱۳۰۹
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
آیت‌الله جنتی: افراد متمکن به مردم کمک کنند| قوای سه‌گانه برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: از خدمتگزاران مردم در قوای سه گانه درخواست می‌کنیم برای خدمت به مردم تلاش کنند که بهترین کار خدمت خالصانه برای مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در نطق افتتاحیه یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» که امروز (سه شنبه) در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با قدردانی از حضور غیرتمندانه مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضور را موجب بی‌اثر شدن توطئه‌های دشمنان بر شمرد و اظهار داشت: این حضور غیرتمندانه، اعلام وفاداری مردم شریف ایران به انقلاب اسلامی بود.

وی ضمن گرامیداشت حلول ماه شعبان، میلاد حضرت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت و افزود: این ماه پرخیر و برکت، بهار عبادت است. از خداوند متعال می‌خواهیم به همه ما توفیق بهره مندی از برکات این ماه شریف را عنایت فرماید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به حضور برخاسته از بصیرت مردم در همراهی با انقلاب اسلامی، گفت: به خدمتگزاران مردم در قوای سه گانه اعلام می‌کنیم که بهترین راه تشکر از مردم، خدمت خالصانه و شبانه روزی به آنان است.

آیت‌الله جنتی در خاتمه با اشاره به اینکه در آستانه فرا‌رسیدن سال جدید هستیم از مسئولان خواست با برنامه‌ریزی مؤثر و نظارت جدی، برای حل مشکلات اقتصادی و مردم تلاش کنند تا مردم با آرامش بیشتری به استقبال سال جدید بروند. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما هم باید در جایی که می‌توانیم، از افراد متمکن بخواهیم که به مردم کمک کنند تا حداقل زندگی بچه‌های یتیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت تامین شود که در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نباشیم. هم دین ما و هم آرمان‌های انقلاب و سنت و سیره پیامبر(ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند. آنان مقید بودند که باید شکم مردم سیر باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی مجلس خبرگان رهبری در این اجلاس اعلام کرد که سردار اسماعیل قاآنی مهمان امروز اجلاس خبرگان رهبری است.

پس از سخنان آیت‌الله جنتی، اجلاسیه خبرگان رهبری به‌طور رسمی و بدون حضور رسانه‌ها آغاز شد؛ قرار است تعدادی از اعضای خبرگان رهبری در نطق‌های خود به بیان دیدگاه‌های خود در موضوعات مختلف بپردازند. یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->